Cieľ zadávateľa každého zverejneného PR článku je, aby mal článok čo najväčší dosah na ľudí a aby mal článok najväčšiu čítanosť a vizibilitu.
Keďže sa s touto požiadavkou stretávame veľmi často, pripravili sme pre vás konkrétne odporúčanie, ako na to.
Jeden z najviac efektívnych spôsobov je zviditeľniť samotný článok na hlavnú titulku MojAndroid.sk.
Aby sme vám ukázali zvýšenie výkonu zverejneného PR článku, pripravili sme pre vás ukážku, čo sa stane, keď sa článok ocitne na najviac viditeľnej pozícií na webe.
Na ukážku sme si zobrali recenziu na telefón Lenovo Moto G5 plus:
Pri bežnom zverejnení mal článok o 3 182 prečítaní za prvých 5 dní.
Po prvých 5 dňoch, keď začala čítanosť článku postupne klesať, sme vytopovali článok na najviac viditeľnú pozíciu, teda na titulku webu. Čo nasledovalo?
Článok mal v priebehu ďalších 5 dní +5 031 prečítaní. Ak porovnáme počet prečítaní bez vytopovania a s vytopovaním, zistíme, že článok, ktorý je umiestnený aj na titulke webu, má o +75,66% vyššiu čítanosť, ako počas predchádzajúcich dní.
Na nasledovnom obrázku môžete vidieť, ako vyzerá pozícia, ktorá zvýši zásah a čítanosť článku a ako dostanete článok medzi najčítanejšie články na webe MojAndroid.sk
V prípade vášho záujmu o vyššie uvedenú pozíciu, nás prosím kontaktujte.
Radi vám pomôžeme zvýšiť čítanosť vašich článkov a taktiež zásah vašej kampane na navštevníkov portálu MojAndroid.sk.
Najnovšie komentáre