+421 903 200 999 michal@mojandroid.sk

Jedným z dôvodov, prečo portál MojAndroid.sk navštevujú naši čitatelia tak radi je, že na ňom nájdu naozaj bohatý obsah, plný najčerstvejších a najzaujímavejších noviniek, najobjektívnejších testov a recenzií, najužitočnejších návodov, tipov a trikov týkajúcich sa väčšiny u nás dostupných modelov smartfónov od všetkých relevantných značiek.

Obsahu je naozaj veľa, a preto môže byť niekedy ťažšie, aby v ňom vynikla práve vaša značka. Stáva sa to, napríklad v obdobiach, kedy konkurencia zaplaví trh novinkami, celý mediálny priestor sa venuje najviac im a podiel “koláča”, ktorý zostane pre vašu značku, sa rapídne zmenší.

U nás, v MojAndroid.sk si tento fenomén veľmi dobre uvedomujeme a z toho dôvodu sme si pre vás, našich partnerov, pripravili riešenie v podobe ponuky obsahových balíčkov, ktoré sa dajú veľmi efektívne využiť práve v takýchto momentoch – Mesiac so značkou.

Balíčky obsahujú kombináciu najlepších článkov a tém iba pre jedného partnera, ktorý dosiahne najvyšší zásah, počet výstupov a pozornosť na webe za jeden mesiac. Ide o ktorý je mix článkov, videí, obrázkov, statusov, insta-stories a ďalších aktivít, ktoré majú najlepšie čísla čítanosti.

Čo vám využitie balíčka prinesie?

Najideálnejší spôsob, ako si ukázať účinky projektu Mesiac so značkou, je reálny príklad. V júni 2018 naše služby využila spoločnosť Lenovo pre zviditeľnenie svojej značky Motorola, s dôrazom na model Motorola moto g6.

Takto vyzeral podiel mediálneho priestoru značky Motorola v máji:

V júni sme pre Motorolu pripravili v rámci balíčka niekoľko extra článkov, ako napríklad 10-dielny seriál 10 dní s Motorolou moto g6, z ktorých väčšinu sme podporili aj statusmi na Facebooku alebo príspevkami na Instagrame. Natočili sme tiež 3 samostatné videá a navyše sme moto g6 používali ako modelový telefón pri fotení a výrobe videí o aplikáciách.

38 článkov na webe MojAndroid.sk

33 statusov na Facebookovej fanpage MojAndroid.sk

3 videá na YouTube

Takýto efekt malo využitie balíčka Mesiac so značkou pre Motorolu v porovnaní s ostatnými značkami v júni:

300% nárast podielu na mediálnom priestore

Využitím balíčka Mesiac so značkou narástol podiel značky Motorola o 300%. To však nie je všetko. Vďaka masívnej podpore sa model moto g6 dostal na 4. miesto v rebríčku najklikanejších zariadení na našom webe za mesiac jún.

To znamená, že okrem zviditeľnenia značky na webe, priniesla kampaň aj reálne výsledky v podobe zvýšeného záujmu o produkt a možnosť okamžitých konverzií pri nákupe v e-shopoch alebo u operátorov.

Vyskúšajte balíček Mesiac so značkou aj vy