+421 903 200 999 michal@mojandroid.sk
Minulý rok bol pre redakciu MojAndroid najviac o natívnej reklame. Vybrali sme tie najlepšie témy a články, ktoré získali najväčší dosah medzi čitateľmi.

 

Huawei: native PR o novinke Mate 10 Pro

V spolupráci s partnerom Huawei sme pripravili seriál native článkov o možnostiach a funkciách novinky Huawei Mate 10 Pro. Oproti klasickej recenzii sa špeciálne zameriavame na výhody a pozitíva produktu. Po skončení kampane sme sledovali štatistiky čítanosti – celkovo sme presiahli 11-tisíc pozretí a tri najčítanejšie články boli na tému – dizajn, batéria a fotoaparát. To prináša zaujímavý pohľad aj pre klienta, na ktoré funkcie sa sústrediť pri ďalšej komunikácii.

Banky – nové smart funkcie pod palcom

Aj klienti z finančného sektora radi využívajú silu komunity našich čitateľov. Pre banky píšeme špeciálne články k téme mobile banking, ktorá v spoločnosti rezonuje čoraz intenzívnejšie. Formy predstavenia nových funkcionalít mobilných aplikácií bánk môžu byť rôzne. Mimoriadne sa osvedčujú napríklad články s krátkymi vecnými videami. Čítanosť takýchto článkov sa pohybuje od 1500 pozretí nahor.

Dôvera – príbeh ako rodina cestovala do zahraničia

V minulom roku sme sa nevyhýbali ani téme poistenie v mobile. V spolupráci s klientom Dôvera sme spustili sériu piatich článkov o rodine, ktorá cestuje do zahraničia. Timing kampane bol naplánovaný na prázdninové obdobie a klient bol s výsledkom veľmi spokojný.